„Hell’s Kitchen” ze wzrostem widowni. Polsat wiceliderem rynku
Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 60 tys. widzów więcej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 8 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność czwartej serii formatu wyniosła 1,59 mln widzów. Przełożyło się to na 10,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,71 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen 4” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
08-09-2015 | 1 624 532 | 10,24% |
15-09-2015 | 1 447 201 | 9,30% |
22-09-2015 | 1 707 489 | 10,78% |
Średnio: | 1 593 171 | 10,11% |
Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. druga edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 60 tys. mniej widzów - miała 1,53 mln oglądających, co przełożyło się na 9,68 proc. udziału w grupie 4+ oraz 14,78 proc. w 16-49 (zobacz te dane).
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 32,06 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają: TVN („Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy” i „Ten moment”; 9,10 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” oraz filmy fabularne; 7,55 proc. udziału). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 5 050 026 | 32,06% | 26,55% |
Polsat - Hell's Kitchen | 1 593 171 | 10,11% | 15,85% |
TVN | 1 433 487 | 9,10% | 9,74% |
TVP1 | 1 189 745 | 7,55% | 8,64% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.
Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” ze wzrostem widowni. Polsat wiceliderem rynku
U nas tez tak wreszcie zrobią, że będą sami profesjonaliści. To jest format, dostają wytyczne jakie wątki mają być podejmowane w kolejnych sezonach. W pewnym momencie będą musieli odświeżyć program i sami profesjonaliści są najlepszym wyjściem.