SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hell’s Kitchen” ze wzrostem widowni. Polsat wiceliderem rynku

Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 60 tys. widzów więcej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 8 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność czwartej serii formatu wyniosła 1,59 mln widzów. Przełożyło się to na 10,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,71 mln oglądających.

Oglądalność „Hell’s Kitchen 4” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

08-09-2015

1 624 532

10,24%

15-09-2015

1 447 201

9,30%

22-09-2015

1 707 489

10,78%

Średnio:

1 593 171

10,11%

Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. druga edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 60 tys. mniej widzów - miała 1,53 mln oglądających, co przełożyło się na 9,68 proc. udziału w grupie 4+ oraz 14,78 proc. w 16-49 (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 32,06 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają: TVN („Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy” i „Ten moment”; 9,10 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” oraz filmy fabularne; 7,55 proc. udziału). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 050 026

32,06%

26,55%

Polsat - Hell's Kitchen

1 593 171

10,11%

15,85%

TVN

1 433 487

9,10%

9,74%

TVP1

1 189 745

7,55%

8,64%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.

Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” ze wzrostem widowni. Polsat wiceliderem rynku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Po prostu MASAKRA. W oryginale Ramsay by wszystkich wywalił w pierwszym odcinku, w HK USA nie ma amatorów od 4 sezonu, a u nas dalej się to wałkuje i jeszcze zdziwienie, że nic nie wychodzi...
odpowiedź
User
Waldek
@Adam023
U nas tez tak wreszcie zrobią, że będą sami profesjonaliści. To jest format, dostają wytyczne jakie wątki mają być podejmowane w kolejnych sezonach. W pewnym momencie będą musieli odświeżyć program i sami profesjonaliści są najlepszym wyjściem.
odpowiedź