„Hell’s Kitchen 6” stracił 360 tys. widzów. Show Polsatu przegrywa z TVP2 i TVN
Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu czwartą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Nowym prowadzącym został Michał Bryś.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność szóstej serii formatu wyniosła 1,23 mln widzów. Przełożyło się to na 8,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,85 proc. w grupie 16-59.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen 4” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
06-09-2016 | 1 306 407 | 8,67% |
13-09-2016 | 1 243 501 | 8,16% |
20-09-2016 | 1 145 636 | 7,31% |
Średnio: | 1 233 867 | 8,05% |
Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. czwarta edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 360 tys. więcej widzów - 1,59 mln oglądających, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału w grupie 4+ oraz 15,85 proc. w 16-49.
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 28,91 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 8,51 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Rozdarte serca” oraz początek „Komisji morderstw”; 7,48 proc. udziału).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem, przegrywając tylko z Dwójką. Trzeci jest tutaj TVN, a czwarta - Jedynka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 | 4 428 880 | 28,91% | 1 453 657 | 24,65% | 2 367 210 | 26,67% |
TVN | 1 303 883 | 8,51% | 611 051 | 10,36% | 863 597 | 9,73% |
Polsat - Hell's Kitchen 6 | 1 233 867 | 8,05% | 748 429 | 12,69% | 874 447 | 9,85% |
TVP1 | 1 146 323 | 7,48% | 245 255 | 4,16% | 497 867 | 5,61% |
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.
Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen 6” stracił 360 tys. widzów. Show Polsatu przegrywa z TVP2 i TVN