Havas Media utworzyło zespół Task Team. Szefem Michał Taranta
Michał Taranta objął stanowisko head of integrated communication w Havas Media Group i będzie kierować zespołem Task Team. Wrócił do agencji po 4 latach pracy w Zenith (Publicis Media).
Jako head of integrated communication w Havas Media Group Michał Taranta stanął na czele zespołu Task Team, którego zadaniem będzie wspieranie zespołów w tworzeniu strategii i ofert z obszaru digital dla klientów agencji.
Zespół ten będzie składać się z przedstawicieli wszystkich specjalistycznych jednostek Havas. Jednym z jego głównych zadań będzie ścisła współpraca z zespołami klienckimi w zakresie budowania strategii cross-mediowej. Zespół ma tworzyć rozwiązania mediowe integrujące obszary programmatic, social, search czy geolocation.
Task Team będzie wspierał zespoły klienckie w określeniu podejścia do taktyki mediowej wszystkich kluczowych klientów Havas, jednocześnie dbając o zaplanowanie odpowiedniej strategii pomiaru działań. W tym zakresie specjaliści Task Team będą korzystać z kompetencji i zasobów działu badań i strategii Intelligence oraz DBI, wyspecjalizowanej w data driven marketingu jednostki Havas Media Group.
Michał Taranta będzie bezpośrednio raportować do Aleksandry Bujnowskiej, chief digital officer w Havas Media Group.
Ostatnio w Zenith
Menedżer ma 14 lat doświadczenia pracy w mediach. Karierę rozpoczynał w OMD, a następnie współtworzył wyspecjalizowany w obszarze digital zespół Media Contacts (Havas Media Group). Swoją karierę kontynuował w Zenith (Publicis Media), gdzie tworzył dział strategii mediowej. Wspierał zespoły w przygotowaniu zarówno strategii, jak i rozwiązań taktycznych, które pozwalały na osiąganie synergii ze zintegrowanych działań w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowywał i prowadził szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach cyfrowych. Po 4 latach wrócił do grupy Havas.
– Bardzo się cieszymy, że Michał wraca do nas po 4 latach nieobecności. To digitalowiec z krwi i kości, o wysokich kompetencjach z zakresu strategii mediowej, który potrafi efektywnie łączyć media online i offline w kampaniach marketingowych. Jego dołączenie do naszej organizacji znacząco wzmocni pozycję Havas na rynku w obszarze strategii digital i nie tylko. Ponadto, obecność Michała stanowi ogromną wartość dla całego zespołu pod kątem wymiany wiedzy, dzielenia się najlepszymi praktykami czy case studies – powiedziała Aleksandra Bujnowska, chief digital officer w Havas Media Group.
Dołącz do dyskusji: Havas Media utworzyło zespół Task Team. Szefem Michał Taranta