"Duże zakupy" w reklamach Żabka Jush
Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji duże zakupy spożywcze są nie tylko wygodne, ale także szybkie i opłacalne.
Kampania podkreśla, że dzięki aplikacji konsumenci mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe i buduje też świadomość szerokiego asortymentu.
W akcji „Duże zakupy robi się na Żabka Jush!” podkreślana jest możliwość zrobienia dużych zakupów w aplikacji, co stanowi idealne rozwiązanie dla rodzin, a także osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne rozwiązania. Tym samym Żabka Jush chce zrewolucjonizować sposób robienia zakupów przez konsumentów, którzy wolą spędzać czas inaczej niż w wielkopowierzchniowych sklepach.
- Jesteśmy jednym z liderów ekspresowych zakupów, a teraz chcemy pokazać konsumentom, że jesteśmy idealnym partnerem również przy większych zamówieniach. Pokazujemy, że za pomocą naszej usługi klienci mogą zamówić duże zakupy z dostawą jeszcze tego samego dnia, a nawet w godzinę, co jest naszym zdecydowanym wyróżnikiem na rynku – mówi Magdalena Marzec, head of brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.
820 tys. użytkowników
Komunikacja podkreśla szeroki asortyment produktów, który w bieżącym roku urósł o 20proc. Z kolei w supermarkecie delio w ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadzone zostało blisko 2 tysiące nowych produktów. Aplikację ściągnęło już ponad 820 tys. użytkowników. - Wspólna platforma dla Jush i delio, którą promowaliśmy w kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!”, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników, co widzimy również w wynikach biznesowych. Jej stworzenie jest odpowiedzią na trend upraszczania sobie życia. I to jest nasz nadrzędny cel. Naszym klientom chcemy dostarczać jak najlepsze doświadczenia zakupowe – dodaje Magdalena Marzec.
Kampanii towarzyszy także akcja promocyjna skierowana do klientów. W jej ramach, we wrześniu i październiku, zostanie wybranych po 5 produktów w obniżonych cenach, niezbędnych w każdym domu, które pojawią się na nośnikach OOH i w całej komunikacji. Rabaty będą sięgać nawet 50 proc., a zostaną nimi objęte m.in. masło, olej Kujawski czy lody Ben & Jerry’s.
Szeroka kampania w Warszawie, Krakowie i internecie
Marka będzie widoczna na ulicach Warszawy i Krakowa dzięki billboardom oraz reklamom na przystankach, miejskich rowerach i autobusach. Kampania będzie również obecna online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych, w radiu i w internecie.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith, a działania online Tribe47. Za działania z influencerami odpowiada agencja bosko, a za niestandardowe działania oraz PR – Flywheel PR. Kampania potrwa do końca października.
Dołącz do dyskusji: "Duże zakupy" w reklamach Żabka Jush