Aleksandra Bujnowska, Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa awansowały w Havas Media Group
Z początkiem maja w Havas Media Group awanse na nowo utworzone stanowiska trzymały trzy osoby. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko chief digital officera, Alicja Cybulska intelligence directora, a Anna Kuropatwa strategy and insights directora.
Aleksandra Bujnowska dotychczas digital director, jako chief digital officer, będzie rozwijać i zarządzać wszystkimi kompetencjami i procesami digitalowymi grupie spółek Havas Media Group. Będzie również odpowiedzialna za wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami, rozwój oferty i produktów digitalowych oraz wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Z Havas Media Group związana od 2008 r.
Alicja Cybulska obejmie funkcję intelligence directora w Intelligence Team, w który zmieni się dotychczasowy dział badań 3i. Alicja będzie całościowo odpowiedzialna za strategię i badania dla klientów agencji mediowej oraz za bieżącą współpracę z siecią oraz innymi jednostkami Havas Media Group. Cybulska pracuje w Havas Media Group od 2002 r.
Anna Kuropatwa na stanowisku strategy and insights directora będzie odpowiadać za projekty badawcze i strategię, w tym tworzenie strategii digitalowych z użyciem narzędzi i badań oferowanych przez Intelligence Team, takich jak Havas Story Plantation czy Concept Box.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Bujnowska, Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa awansowały w Havas Media Group