„Gogglebox 14” hitem TTV, ma 583 tys. widzów
Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 583 tys. widzów, o 33 tys. osób więcej niż rok temu. TTV w paśmie nadawania programu zajmuje piąte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Czternasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 22 lutego br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu (wyemitowanych do 9 marca) wyniosła 583 tys. osób, co przełożyło się na 5,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 10,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 22 lutego. Przyciągnął uwagę 634 tys. osób.
Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc. Tym samym program ma zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 33 tys. widzów. Dwunastą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po trzech odcinkach śledziło 550 tys. osób, co przełożyło się na 5,21 proc. udziału w grupie 4+ i 9,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
TTV w paśmie emisji programu zajmuje piąte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.
Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.
Dołącz do dyskusji: „Gogglebox 14” hitem TTV, ma 583 tys. widzów
Z całym szacunkiem, ale pomyliło się Panu/Pani z polityczną podróbę tego programu z TVP...