Fox przyciąga reklamodawców dzięki nowym produkcjom, wskaźnik CPM w górę o 5 proc.
Według nieoficjalnych informacji telewizyjna sieć Fox Networks Group odniosła sukces w negocjacjach z reklamodawcami. Wyprzedała czas reklamowy w większości kanałów, a wzrost wskaźnika CPM zwiększył się w skali roku z 2 do 5 proc.
Informacje na temat rozmów Foxa z reklamodawcami podał serwis Adweek powołując się na własne źródła w centrali tej sieci.
Według doniesień koncernowi udało się wstępnie sprzedać czas reklamowy we wszystkich najważniejszych kanałach - Fox, Fox Sports, FX, FXX, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo Mundo. Wyjątkiem pozostaje jedynie kanał Fox News.
Zgodnie z nieoficjalnymi danymi wartość wskaźnika CPM wzrosła o 5 proc., podczas gdy rok wcześniej jego wartość zwiększyła się jedynie o 2 proc.
Reklamodawców miały przyciągnąć do kanałów Foxa nowe produkcje zapowiedziane na jesień br., m.in. „Lethal Weapon”, „Pitch”, „24: Legacy” czy „Star”.
Dołącz do dyskusji: Fox przyciąga reklamodawców dzięki nowym produkcjom, wskaźnik CPM w górę o 5 proc.