„Ekipa w komplecie” - polscy emigranci na Wyspach reklamują Warkę (wideo)
We wtorek, w przerwie meczu Polska-Anglia, wyemitowany został spot telewizyjny Warki, który zaczyna nową akcję konsumencką piwa Warka - „Ekipa w komplecie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy The Digitals, Papaya Films, Just, MediaVest i Roots PR.
90-sekundowy spot pokazuje autentyczną historię czwórki braci, z których trzech wyjechało na Wyspy Brytyjskie w poszukiwaniu lepszej pracy. Bardzo rzadko widują się w komplecie, a najstarszy z nich, Szymon, który został w kraju, napisał o tym na facebookowym fanpage’u Warki, komentując wpis o przesłaniu przez kogoś skrzynki piwa do kumpla w Hiszpanii. Warka postanowiła spełnić jego marzenie.
Reklama relacjonuje wydarzenia, które miały miejsce kilka dni wcześniej. Towarzyszą jej 15-sekundowe spoty spełniające rolę trailerów.
- Wszyscy zgodziliśmy się, że to świetny pomysł, idealna kontynuacja akcji "Ekipa na swoim" - mówi Tomasz Kowcun z brand teamu Warki w Grupie Żywiec. Przypomnijmy, że "Ekipa na swoim" była prowadzona wiosną br. we współpracy z noszącym taką samą nazwę programem Polsatu (zobacz szczegóły).
- Chcieliśmy, żeby nasze działania były faktycznie reakcją na post Szymona, musieliśmy więc organizować wszystko bardzo szybko. Warka skontaktowała się z braćmi Szymona i jego kolegami - spotkanie z rodzeństwem miało być dla niego kompletnym zaskoczeniem. Już kilka dni później agencja Papaya robiła pierwsze zdjęcia na Wyspach. Kulminacyjne spotkanie-niespodzianka odbyło się po niecałych dwóch tygodniach od wpisu na Facebooku. Koledzy wywabili Szymona do jednej z wareckich Piwiarni, a po chwili zjawili się tam jego bracia - opisuje Tomasz Kowcun.
Spot jest początkiem nowej kampanii Warki, w ramach której marka znów ma spełniać marzenia ekip. W środę na profilu marki na Facebooku ruszył konkursu, dzięki któremu internauci mogą przeżyć taką samą historię jak bohaterowie telewizyjnej reklamy. W zabawie ekipy mogą prezentować siebie i swoje akcje za pomocą konkursowej aplikacji, a co tydzień spośród trzydziestki o największej liczbie like'ów jednego zwycięzcę wybiorą bohaterowie spotu. Warka pokrywa koszty podróży i organizuje ekipie zorganizować imprezę w jednej ze 78 wareckich piwiarni na terenie kraju.
Kampanię uzupełnia komunikacja on-line i PR. Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals, spoty wyprodukowała Papaya Films, za 90-sekundowy spot odpowiada kreatywnie The Digitals, zaś za 15-sekundowe teasery - Just. Działania PR - Roots PR, zakup mediów - MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Ekipa w komplecie” - polscy emigranci na Wyspach reklamują Warkę (wideo)