Dawid Borowiec szefem marketingu spółek Danone
Od października br. Dawid Borowiec, dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, odpowiada za ten obszar także w spółce Danone.
Dawid Borowiec jest odpowiedzialny za obszar marketingu spółek grupy Danone ze względu na reorganizację struktury zarządczej w firmie. Jako dyrektor marketingu Danone i Żywiec Zdrój, kieruje kategorią produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego oraz wody i napojów. Od stycznia br. jest szefem marketingu marki wody Żywiec Zdrój,
Raportuje bezpośrednio do dyrektora zarządzającego Danone i Żywiec Zdrój, Marka Sumiły.
Do jego głównych zadań należą ustalenie strategii i planów przyspieszenia wzrostu dla połączonych biznesów produktów mlecznych, roślinnych oraz wody i napojów, budowa zespołu oraz modelu współpracy w ramach nowej organizacji Danone. Wyzwaniem będzie również dalsza realizacja wizji Danone "One Planet, One Health".
Dawid Borowiec pracuje w marketingu od lat 90.
Dawid Borowiec karierę zawodową zaczynał pod koniec lat 90., pracując w Unileverze i Johnson&Johnson. Następnie przez 10 lat związany był z producentem słodyczy Mondelez International, gdzie pełnił funkcje m. in. dyrektora marketingu marki Milka na Europę oraz globalnego dyrektora marki Milka.
Od 2012 roku Borowiec pracował jako dyrektor marketingu kategorii Food na Polskę i kraje bałtyckie oraz jako senior marketing director na Europę Wschodnią w PepsiCo, gdzie spędził ponad 6 lat. Borowiec do Danone przeszedł z Hortexu, gdzie od 2018 roku był wiceprezesem ds. marketingu i strategii.
Dołącz do dyskusji: Dawid Borowiec szefem marketingu spółek Danone