Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat zaczął kampanię z udziałem Jacka Braciaka reklamującą bożonarodzeniową promocję usługi telewizyjnej. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają Grey Group Poland, TFP i Vizeum.
W spocie Jacek Braciak jako głowa rodziny razem z dwójką dzieci wykonują kolejne obowiązki przedświąteczne, przez co nie mogą oglądać meczu. Okazuje się, że w podobnej sytuacji jest sąsiad, który musi śledzić mecz na tablecie w garażu. Ostatecznie obie rodziny razem szykują się do Bożego Narodzenia i emocjonują transmisją sportową.
Reklama prezentuje ofertę, w ramach której przy zawarciu umowy na 24 miesiące dotyczącej telewizji satelitarnej i kablowej IPTV nowy klient dostaje gratis mobilny dostęp do serwisu Cyfrowy Polsat GO, natomiast za usługę telewizyjną nie płaci przez pierwsze 3 miesiące, a potem cena wynosi od 20 zł miesięcznie.
Usługa IPTV jest oferowana przez Cyfrowy Polsat od marca br., obejmuje dostęp przez internet do 152 stacji telewizyjnych z wykorzystaniem dekodera Evobox IP. Jest skierowana do klientów internetu stacjonarnego w Netii, Plusie lub Orange o minimalnej prędkości pobierania 8 Mb/s (w przeliczeniu na jeden dekoder).
Z kolei w połowie lipca operator wprowadził do sprzedaży telewizję internetową OTT umożliwiającą odbiór ponad 100 kanałów telewizyjnych przez internet od dowolnego dostawcy (po Wi-Fi lub kablu) oraz przeznaczony do tej usługi dekoder Evobox Stream.
Jacek Braciak w reklamach Cyfrowego Polsatu występuje od wiosny br. W pierwszej kampanii z jego udziałem promowano IPTV, a w kolejnej - usługę OTT.
Działania reklamowe firmy obejmują m.in. telewizję, internet, prasę oraz jej punkty sprzedaży. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland, za produkcję - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Na koniec września br. grupa Cyfrowy Polsat miała sprzedanych w modelu abonamentowym 5,03 mln jednostkowych usług płatnej telewizji (0,1 proc. mniej niż rok wcześniej), w tym 1,18 mln w wariancie multiroom (3,4 proc. więcej niż przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)