Cyfrowy Polsat zachęca do pozostania w domu
Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu, która w ramach akcji #zostańwdomu promuje dostępność w ofercie operatora najlepszych bajek, filmów i seriali. Działania przygotowały Grey Group, TFP, Televisor, Ztudio&Burza, Vizeum.
W przygotowanym na potrzeby kampanii spocie widzimy rodzinną scenkę z codziennego życia. kiedy mama krząta się po mieszkaniu, próbując odkurzać, reszta rodziny zarzuca jej, że przeszkadza w oglądaniu telewizji. W "nagrodę" domownicy otrzymują odkurzacz i ścierki i biorą się do sprzątania. W spocie wystąpił aktor Jacek Braciak.
"Otwarte okno" w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat w ramach akcji "#zostańwdomu" do maja wydłużył "otwarte okno" na kanały filmowo-serialowe (13 Ulica, AMC, AXN, AXN Black, AXN Spin, AXN White, Comedy Central, Epic Drama, Paramount Channel, Polsat Comedy Central Extra, Romance TV, SCI FI), rozrywkowo-lifestylowe (CBS Reality, E! Entertainment, Lifetime, MTV Polska), dziecięce (Disney Channel, Nick Jr., Nickelodeon, NickToons), dokumentalne (History, History2, National Geographic), edukacyjne (Da Vinci) i sportowe (Extreme Sports Channel).
„Otwarte okno” dostępne jest również dla abonentów tych usług w serwisie Cyfrowy Polsat GO z aktywną opcją on the go na platformie go.cyfrowypolsat.pl oraz mobilnie - na urządzeniach z systemem Android lub iOS.
Kreacja: Agencja Grey Group
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo – Televisor; audio – Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online
Dom mediowy: Vizeum
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat zachęca do pozostania w domu