Coca-Cola w nowej kampanii podkreśla różnorodność i integrację z mniejszościami seksualnymi (wideo)
Coca-Cola rozpoczęła nową odsłonę kampanii pod hasłem „Taste the feeling”. Jej bohaterami jest trzyosobowa rodzina, której każdy członek jest zauroczony mężczyzną sprzątającym basen. Tym spotem marka promuje integrację z mniejszościami seksualnymi.
W ramach nowej, globalnej odsłony kampanii „Taste the feeling”, rozpoczętej w 2016 roku, a prowadzonej w ramach nowej strategii „One brand” (zakłada promocję wszystkich smaków Coca-Coli równocześnie) powstały cztery nowe spoty: „Pool Boy”, „Winda”, „Metro” i „Zamknięte oczy”.
Pierwszy film pokazuje parę rodzeństwa, które spoglądając przez okno obserwuje młodego mężczyznę sprzątającego basen. Ich wzrok jest pełen zachwytu nad nim. W tym samym momencie oboje wpadają na pomysł, by poczęstować go butelką Coca-Coli. Gdy podbiegają do niego z napojem w ręku spotykają przy mężczyźnie swoją matkę, która oprócz Coca-Coli częstuje mężczyznę również kanapką. - Spójrzmy prawdzie w oczy. Mama zawsze wie i robi wszystko lepiej od dzieci. Ta reklama przedstawia zwykłą, ludzką historię, w środku której jest Coca-Cola - mówi Rodolfo Echeverria, global vicepresident of creation&connection w Coca-Coli.
Wszystkie z czterech spotów w ramach nowej odsłony „Taste the feeling” są przygotowane tak, by opowiadać globalnie proste historie, przy minimum słów. - Im ludzie mówią mniej, tym lepiej. Oszczędzamy na słowach, bo obraz jest oczywisty - wyjaśnia Rodolfo Echeverria.
Bohaterami spotu „Winda” są z kolei gwiazdor rap i hotelowa pokojówka, którzy zacinają się razem w windzie. Ona częstuje go Coca-Colą, a on włącza muzykę i zaczynają razem tańczyć.
Film „Metro” pokazuje mężczyznę rozmawiającego przez telefon, przechodzącego obok zarabiającej śpiewem i grą na gitarze dziewczyny. Najpierw ona pije Coca-Colę z automatu, później po napój z automatu sięga on. Po wypiciu mężczyzna spogląda na dziewczynę. W kolejnej scenie widzimy dziewczynę występującą już profesjonalnie, na scenie, a mężczyznę wśród gości na tym koncercie.
Z kolei w spocie „Zamknięte oczy” widzimy sytuacje, w których ludzie często zamykają oczy - przeżywając coś w danej chwili - np. podczas pocałunku, pływania, jazdy terenówką itp.
Spot „Pool boy” ma w założeniu promować różnorodność i integracje dla społeczności LGBT, film „Winda” - ma walczyć z różnicami wynikającymi z różnic związanych z pochodzeniem i statusem społecznym. Film „Metro” mówi o odkrywaniu nowych talentów, gwiazd, a „Zamknięte oczy” - o tym, że pewne chwile, momenty w życiu lepiej celebruje się z zamkniętymi oczami. - Takie historie, jak utknięcie w windzie, rywalizacja między rodzeństwem czy poznanie się chłopaka i dziewczyny są niezwykle uniwersalne i niezwykle proste – mówi Echeverria.
Za kreację spotu „Pool Boy” odpowiada agencja Santo, „Winda” i „Metro”- McCann Madryt, „Zamknięte oczy” - Ogilvy&Mather z Meksyku.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w nowej kampanii podkreśla różnorodność i integrację z mniejszościami seksualnymi (wideo)