Coca-Cola ma nowego dyrektora public affairs
Tomasz Czajkowski dołączył do zespołu public affairs i komunikacji w The Coca-Cola Company Polska w roli dyrektora public affairs. Zastąpił na stanowisku Jakuba Puźniaka.
Tomasz Czajkowski na nowym stanowisku od czerwca jest odpowiedzialny za rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami, w tym organami rządowymi, agencjami regulacyjnymi, organizacjami społecznymi oraz szeroką opinią publiczną.
Raportuje do Nele Normak, dyrektorki ds. komunikacji, public affairs oraz zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola Services Polska, Kraje Bałtyckie, Węgry i Słowacja.
Przez dwie kadencje pełnił funkcję członka Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli, gdzie reprezentował głos zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego oraz pełnił rolę doradczą dla Komisji Europejskiej, Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej.
Zobacz: Coca-Cola Services Polska z nowym dyrektorem generalnym
Przed dołączeniem do Coca-Coli, Czajkowski zarządzał butikową agencją, współpracującą z sektorem FMCG, energetycznym oraz bankowym, specjalizującą się w zarządzaniu projektami, product placementem, public relations oraz public affairs.
Tomasz Czajkowski kończył studia magisterskie zarządzanie i marketing oraz zarządzanie zasobami ludzkimi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola ma nowego dyrektora public affairs