„Chcemy kibicować” - Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Akcję na zlecenie Kompanii Piwowarskiej przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tequila Polska, Cut Cut, Starcom, i RChC.
Kampania Tyskiego z byłymi piłkarzami Zbigniewem Bońkiem, Luisem Figo i Marco van Bastenem jest oparta na koncepcji kibicowania na największym stadionie świata. Na razie ruszył jej pierwszy, teaserowy etap, który potrwa do końca marca. Natomiast cała akcja jest zaplanowana przynajmniej do Euro 2012, do którego oczywiście nawiązuje. Kampania jest największym projektem marketingowym zarówno w historii marki Tyskie, jak i Kompanii Piwowarskiej.
W ramach akcji uruchomiono serwis chcemykibicowac.pl, w którym każda dorosła osoba może zgłosić gotowość i chęć swojego miasta do wspólnego kibicowania, a także śledzić zgłoszenia z innych miast. Wśród takich użytkowników rozdane zostaną gadżety kibicowskie, m.in. personalizowane koszulki i aplikacje na telefony komórkowe. Ponadto wędrówkę po polskich miastach odbędzie 4-metrowa dmuchana figura największego kibica w Polsce. Na początek odwiedzi ona Wyśmierzyce, najmniejsze miasto w naszym kraju, a potem m.in. Zakopane, Świnoujście, Olsztyn i Tychy.
W obecnym etapie akcja obejmuje reklamy w telewizji (kluczowe stacje), internecie (m.in. na profilach Tyskiego na Facebooku i YouTubie) oraz punktach sprzedaży. Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja DDB Warszawa, a jego produkcją zajął się dom produkcyjny Cut Cut. Za działania w internecie i BTL-u odpowiada agencja Tequila Polska, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania PR - agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants. Natomiast promocyjne opakowania piwa Tyskie zaprojektowało Wilk Studio.
Dołącz do dyskusji: „Chcemy kibicować” - Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie (wideo)