„Mega Hit” i „XI Płocka Noc Kabaretowa” najdroższe w cenniku Polsatu na lipiec
Ceny reklam w lipcu br. na antenie Polsatu są zbliżone do tych sprzed roku, w niektórych pasma nieco wyższe, w innych niższe. Najwięcej trzeba zapłacić za spot w poniedziałkowym paśmie „Mega Hit” oraz przy „XI Płockiej Nocy Kabaretowej”.
Polsat podobnie jak TVP, a w przeciwieństwie do TVN letnią ramówkę skonstruował głównie w oparciu o powtórki wcześniej nadawanych programów i o filmy.
Najwyższą cenę zapłacą reklamodawcy za spot w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” - nawet 45,4 tys. zl (w ub.r. najwyższa cena wynosiła 38,7 tys. zł).
Niewiele mniej, bo 45,1 tys. zł trzeba wydać na reklamę przy „XI Płockiej Nocy Kabaretowej” 23 lipca.
Nieco taniej – 41,3 tys. zł - kosztuje zaś spot przy koncercie „Gwiazdy dla Ziemi - Earth Festival”, który Polsat pokaże 8 lipca. Tydzień wcześniej stacja wyemituje program „Stolica Polskiego Kabaretu - Zielona Góra 2018”. Emisję 30-sek. filmu reklamowego wyceniono na 41,2 tys. zł.
W ostatnią sobotę lipca będzie można oglądać na antenie Polsatu kolejne kabaretowe widowisko - „XXIV Festiwal Kabaretów w Koszalinie - letnia ambasada humoru”. Za reklamę przy nim trzeba zapłacić do 35,6 tys. zł, czyli sporo taniej niż rok temu, gdy wyceniono ją na 54,3 tys. zł.
Najdroższy spot przy „Wydarzeniach” to ten emitowany przy ich niedzielnym wydaniu – kosztuje do 29,5 tys. zł (w ub.r. 19 tys. zł). W dni powszednie jest taniej-ceny nie przekraczają 20 tys. zł (rok temu 24,4 tys. zł).
Zainteresowani obecnością w bloku przy serwisie sportowym reklamodawcy muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 29,9 tys. zł w niedzielny wieczór i do 27,2 tys. zł w dni robocze (w ub.r. było to odpowiednio 24,1 tys. zł i 27,1 tys. zł). Z kolei ceny reklam przy prognozie pogody wyceniono na 32,4 tys. zł w niedziele oraz do 28,9 tys. zł od poniedziałku do piątku (przed rokiem było to odpowiednio 28,8 tys. zł i 28,2 tys. zł).
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv ogłosiło ceny reklam na lipiec. Wcześniej upubliczniły je TVN Media i biuro reklamy Telewizji Polskiej.
Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. średnia oglądalność minutowa Polsatu wynosiła 587 172 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 10,38 proc. Polsat był pod tym względem liderem.
Dołącz do dyskusji: „Mega Hit” i „XI Płocka Noc Kabaretowa” najdroższe w cenniku Polsatu na lipiec