„#BUnofilter” - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki BU
W mediach społecznościowych zaczęła się kampania reklamowa zapachów BU z udziałem wokalisty Dawida Kwiatkowskiego. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Green Parrot.
Akcja, pod hasłem „#BUnofilter”, zachęca internautki do pokazywania w social media swojego prawdziwego ja. Promuje też naturalność i szczerość jako ważne cechy. Taki przekaz ma współgrać z charakterystyką marki BU, obejmującej cztery warianty zapachowe kosmetyków owocowo-kwiatowych.
Komunikacja jest realizowana przede wszystkim na Facebooku, a działania reklamowe - także na Instagramie i (w formie remarketingu) na YouTubie.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Green Parrot, która tym samym zaczyna obsługę marki BU w social media. Będzie zajmować się dla niej m.in. komunikacją, kampaniami reklamowymi i współpracą z influencerkami.
Agencja Green Parrot pozyskała to zlecenie w efekcie rekomendacji, współpracę zaplanowano do końca br. W agencji za działania dla marki BU odpowiada trzyosobowy zespół kierowany przez Natalię Wasyluk.
Dawid Kwiatowski od kilku lat bierze udział w kampaniach kosmetyków Garnier, poprzednia akcja reklamowa z jego udziałem była prowadzona pod hasłem „Zostań ideałem z Czystą Skórą”. W ub.r. wystąpił też w reklamach Empiku.
Dołącz do dyskusji: „#BUnofilter” - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki BU