Piotr Czaykowski wraz z TRUE men skin care stworzyli wspólną linię kosmetyków
Firma FerrumLabs wprowadza na rynek wprowadza na rynek nową linie kosmetyków do higieny intymnej dla mężczyzn, która powstała we współpracy z Piotrem Czaykowskim, autorem, dziennikarzem i managerem gwiazd.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie TRUE men skin care wynika, że niemal połowa mężczyzn nie stosuje na co dzień produktów do higieny intymnej uważając, że jest to zbędne.
– Od początku istnienia TRUE jest marką, która podchodzi z odpowiedzialnością i czułością do tematu męskiej pielęgnacji, a od teraz także miejsc intymnych. Do projektu zaangażowaliśmy Piotra Czaykowskiego – autora, dziennikarza i managera gwiazd, od lat związanego z największymi światowymi domami mody. Piotr poprzez swoją działalność konsekwentnie redefiniuje pojęcie męskości oraz normalizuje temat męskiego piękna i cielesności. Wspólnie stworzyliśmy wyjątkowy i potrzebny produkt, o czym przekonuje nas chociażby ogromne wsparcie ze strony organizatorów kampanii #BadajJAJKA, a także współpracujących z nami urologów – tłumaczy Maciej Adamaszek, twórca polskiej, męskiej marki TRUE men skin care i prezes FerrumLabs.
Linia kosmetyków TRUE by Czaykowski to produkty dla mężczyzn dbających o swoje zdrowie i wygląd. W jej skład wchodzi m.in. żel do higieny intymnej.
– Współpraca z TRUE men skin care dała mi pewność, że robimy coś więcej niż tylko kosmetyki. To nowatorskie podejście do męskiej pielęgnacji. Przez męskość rozumiemy przede wszystkim uważność, także na własne ciało i jego potrzeby. Męskość to wrażliwość oraz nieskrępowana miłość do siebie i naszych bliskich – komentuje Piotr Czaykowski, współtwórca marki TRUE by Czaykowski. – Żel do higieny intymnej to najlepszy początek naszej wspólnej, ekscytującej drogi biznesowej. W planach na najbliższe miesiące są już kolejne produkty, dzięki którym mężczyźni poczują się jeszcze lepiej zrozumiani – dodaje.
Żel do higieny intymnej TRUE by Czaykowski dostępny jest w opakowaniu 100 ml. Można go nabyć zarówno w sklepie online TRUE men skin care, jak i w 160 perfumeriach sieci Douglas w całej Polsce, w sieci sklepów Aelia Duty free shop na lotniskach oraz w ponad 27 krajach europejskich poprzez największą kosmetyczną platformę e-commerce NOTINO.
Dołącz do dyskusji: Piotr Czaykowski wraz z TRUE men skin care stworzyli wspólną linię kosmetyków