Debiut lodów Ben&Jerry's wspierany eventami i akcją w social media
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała kampanię wprowadzającą lody Ben&Jerry's (produkowane przez Unilever) na polski rynek. Akcja obejmuje głównie eventy oraz działania w mediach społecznościowych.
Lody Ben&Jerry's trafiły do sprzedaży w Polsce kilka tygodni temu. Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała strategię kampanii, obejmującą obok social media, cykl eventów realizowanych na terenie całej Polski, a także obecność marki Ben & Jerry’s na popularnych eventach realizowanych z myślą o młodych przedstawicielach grupy docelowej marki.
W marcu wyłoniona została B&J Crew - wyróżniona grupa fanów, która aktywnie uczestniczy w kolejnych wydarzeniach związanych z marką. Są wśród nich: tegoroczna edycja TEDxWarsaw, Free Cone Day w Warszawie oraz Earth Day w Warszawie i Krakowie.
W ramach aktywności w social media, agencja odpowiada za strategię i kreację działań ukierunkowanych na przedstawienie wartości i historii marki, zaprezentowanie produktów oraz promowanie aktywności realizowanych podczas trwania całej kampanii.
Ben & Jerry’s to marka lodów premium stworzona w 1978 roku w Stanach Zjednoczonych. Obecnie dostępna jest w ponad 30 krajach na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Debiut lodów Ben&Jerry's wspierany eventami i akcją w social media