SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare pracuje dla marki Coccolino

Brand Coccolino (Unilever) rozpoczyna kampanię „Wybierz zapach roku”. Rozbudowanym działaniom digital towarzyszyć będzie intensywna kampania OOH z wykorzystaniem nietypowych formatów, a całą akcję zwieńczy otwarty event, który odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie. Za obsługę mediową kampanii odpowiada Mindshare (GroupM/WPP). 

Główną rolę w nowej kampanii Coccolino odgrywać będzie jej brand hero – pluszowy miś, występujący w „dwóch postaciach”: niebieskiej i różowej – symbolizujących rywalizujące ze sobą zapachy.

– W naszej kampanii zachęcamy konsumentów do aktywności, wskazania swoich preferencji i oddania głosu na preferowanego Misia, czyli do wyboru ulubionego zapachu. Finał całej akcji, w postaci eventu planowanego na 31 sierpnia, również będzie miał charakter konsumencki, otwarty, zapraszamy oczywiście wszystkich chętnych. Odbędzie się w przestrzeni przy Domu Towarowym Braci Jabłkowskich, a uczestnikom zapewnimy nie tylko dobrą zabawę, ale też możliwość udziału w licznych konkursach z nagrodami – mówi Marcin Woźniak, marketing manager w Unilever, odpowiedzialny za kategorię prania. 

Kampania potrwa do końca sierpnia, prowadzona będzie pod hasłem „Wybierz zapach roku Coccolino”, skierowana jest przede wszystkim do kobiet.

– Koncepcja kampanii jest nietypowa i również w mediaplanie zaplanowaliśmy sporo działań niestandardowych, np. zapachowe przystanki komunikacji miejskiej, naklejki w metrze, działania na YouTube z formatem masthead, wykorzystanie formatu pushads w ściśle określonych miejscach Warszawy, interaktywne rich media czy Creative Exchange na TikToku – dodaje Zuzanna Lesz, executive / client leadership w Mindshare Poland.

Trzon mediaplanu kampanii stanowią rozbudowane działania z obszarów digital i OOH. Towarzyszy im kampania telewizyjna, w której wykorzystywany jest standardowy spot Coccolino, uzupełniony o informację zachęcającą do aktywnego udziału w Zapachowych Wyborach. 

Influencerzy wspierają markę

Kampania kierować będzie na landing page marki, gdzie m.in. będzie można uczestniczyć w głosowaniu. Część outdoorowa działań obejmie 8 największych ośrodków miejskich Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Wrocław, Katowice i Szczecin). Planowane jest wykorzystanie m.in. standardowych billboardów, naklejek przy schodach w metrze w Warszawie, bannerów na przystankach oraz nośników digitalowych JetLine. 

W ramach kampanii pojawią się przystanki zapachowe, gdzie nośniki OOH uzbrojone zostaną dodatkowo w dyfuzory z zapachami obu wersji płynów Coccolino – te ostatnie spotkać będzie można w Warszawie i Krakowie. 

Działania digital prowadzone będą m.in. na platformach takich jak: Blix, Facebook, Instagram, YouTube czy TikTok, a wśród zaplanowanych formatów znajdują się m.in. interaktywne rich media, display programatyczny, display video czy pushads.

Ważnym elementem kampanii jest współpraca z influencerami (również organizowana przez Mindshare Poland), wspólnie z którymi m.in. prowadzone będą konkursy. Uczestniczący w kampanii influencerzy to: biedronkowe.love, rabat.alert, rossmanowe.love, Marta Mielczarska, Sale_pl, Joanna Kieryk - plaamkaa , Angelica Zając - andziaks, Weronika Jaguś, Patryk Szczepanik, Dominika Brudny – domsli22 i Katarzyna Pytel – paniekscelencja, ta ostatnia będzie również uczestniczyć w finałowym evencie.

Za działania mediowe i współpracę z influencerami odpowiada Mindshare Poland, za koncepcję i ideę kreatywną kampanii, jak również nadzór nad eventem i jego realizację  - agencja Branders. 

Dołącz do dyskusji: Mindshare pracuje dla marki Coccolino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl