Amerykańscy żołnierze w Żaganiu oglądają Super Bowl z rodzinami w reklamie Hyundaia (wideo)
W spocie reklamującym markę Hyundai przy Super Bowl 2017 amerykańscy żołnierze z bazy w Żaganiu przekonują się, że dzięki technologii można obejrzeć mecz roku w towarzystwie najbliższych. „Oglądanie Super Bowl jest niesamowite, ale oglądanie go z tymi, których kochasz, jest lepsze” - głosi spot.
Reżyserem trwającego półtorej minuty spotu jest Peter Berg, twórca takich filmów jak „Battleship” i „Deepwater Horizon”, zaś akcja reklamy toczy się w Żaganiu, miejscu stacjonowania żołnierzy z czwartej dywizji piechoty USA.
Akcja spotu rozpoczyna się w hangarze, w którym żołnierze oglądają wspólnie transmisję z finału Super Bowl. Kilkoro żołnierzy zostaje skierowanych przez przełożonych do innego namiotu, w którym napotykają tajemnicze stanowiska z miejscem do siedzenia i ekranem 360 stopni.
Bohaterowie spotu nie wiedzą o co chodzi do momentu, gdy na ścianach pojawia się obraz toczącego się finału Super Bowl, a żołnierze widzą swoich bliskich pozdrawiających ich z trybun na stadionie.
Dalej wybrani żołnierze mogą śledzić rozgrywkę w wirtualnej obecności rodziny, a główne hasło spotu: "Better Drive Us. Hyundai" (Lepsze nas napędza) - wydaje się bardzo trafione.
Spot do tej pory został odtworzony na YouTubie ponad 4,7 mln razy.
Dołącz do dyskusji: Amerykańscy żołnierze w Żaganiu oglądają Super Bowl z rodzinami w reklamie Hyundaia (wideo)