Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont
Lepont (“le pont” z fr. most) to nowa na rynku agencja specjalizująca się w kreatywnej komunikacji PR, realizująca projekty wizerunkowe oraz działania influencer marketingowe dla klientów z różnych kategorii. Jej założycielami są Kamila Kończak (wcześniej w Big Picture) i Łukasz Szczybelski, współwłaściciel agencji kreatywnej Feeders.
Agencja ma łączyć kompetencje kreatywne, consultingowe, mediowe i wizerunkowe. Lepont będzie oferować szerokie usługi z zakresu creative leadership, w tym tworzenie strategii komunikacji PR i influencer marketingu oraz consulting biznesowy.
- Mosty są dla nas symbolem trwałości, wiedzy i postępu. Jako agencja Lepont to my jesteśmy mostem, który ma połączyć wiele różnych celów, podmiotów i rozwiązań kreatywnych w taki sposób, aby wyznaczać nowe standardy jakości na rynku - mówi Kamila Kończak, managing director Lepont.
Celem agencji jest również wdrażanie zasięgowych i angażujących projektów cross-marketingowych lub tworzonych we współpracy z artystami i ambasadorami marek. Oprócz działań kreatywno-wizerunkowych, zespół Lepont będzie odpowiadał także za kompleksową obsługę PR - od biura prasowego i media relacji, przez tworzenie branded content i koprodukcję oraz realizację eventów.
- Ostatnie lata w branży kreatywnej i PR pokazują, że konieczna jest ścisła współpraca między ekspertami z dziedziny marketingu, reklamy i komunikacji, żeby osiągnąć oczekiwane efekty kampanii. Zakładając z Kamilą agencję LEPONT chcemy budować długotrwałe więzi z naszymi klientami i tworzyć angażujące projekty, które na długo zapiszą się w pamięci odbiorców - mówi Łukasz Szczybelski, business & creative director Lepont.
Agencja rozpoczęła swoją działalność w lutym 2022 roku. Na stałe zatrudnia 5 osób. Do jej klientów należą: Yope, Your Kaya, Coastal, Lebrand, Mako.
Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski co-founderami Lepont
Kamila Kończak, managing director Lepont, ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie komunikacji marek premium i kreowania wizerunku brandów modowych, beauty oraz lifestyle’owych. Przed założeniem Lepont pracowała w agencji Big Picture jako brands communication director. Tam zarządzała największymi projektami z obszaru brand PR agencji - m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.
Kończak wcześniej była head of fashion department w agencji Pret a Porter PR, gdzie koordynowała pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. W karierze realizowała projekty dla Porsche czy Zalando.
Łukasz Szczybelski, business & creative director Lepont, jest również współtwórcą i dyrektorem kreatywnym agencji Feeders Agency.
W karierze był związany też z agencją Cut The Mustard, jako jeden ze współzałożycieli (obok Marcina Strzałkowskiego) i dyrektor kreatywny. Wcześniej pracował w VML i K2 Internet.
Ma ponad 13 lat doświadczenia w świecie reklamy, kreacji i marketingu. Pracował dla największych brandów w naszym kraju, m.in. dla H&M, Reebok, IKEA, Maspex czy BNP Paribas. Jest twórcą wielokrotnie nagradzanych kampanii. Na swoim koncie ma już ponad 50 nagród. Kilkukrotny członek jury konkursu KTR i przewodniczący jury KTR Young Creatives Open.
Dołącz do dyskusji: Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont