SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„99 - gra o wszystko” hitem TTV

Pierwszy sezon teleturnieju „99 - gra o wszystko” oglądało średnio 945 tys. widzów. Cykl podniósł średnie długookresowe wyniki TTV. Stacja w paśmie emisji audycji zdecydowanie wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 1,32 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„99 - gra o wszystko”; fot. TTV„99 - gra o wszystko”; fot. TTV

Teleturniej „99 - gra o wszystko” na antenie TTV oglądać można było codziennie od 2 do 7 stycznia 2022 roku o godz. 22.00. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 945 tys. osób, co przełożyło się na 8,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek pierwszego sezonu cyklu. Przyciągnął uwagę 1,12 mln osób.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,08 proc., a w grupie 16-49 było to 3,01 proc. Tym samym program ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Stacja TTV w czasie emisji nowej produkcji zdecydowanie wygrała walkę o widza z TV Puls (3,66 proc.), TV4 (2,86 proc.) i TVN7 (2,76 proc.).

Jeszcze większą przewagę stacja TTV miała w grupach 16-49 i 16-59.

„99 - gra o wszystko” to polska wersja „99 to beat”, belgijskiego formatu należącego do VRT i Talpa. Do tej pory prawa do formatu zostały również sprzedane w USA, Niemczech, Holandii i Szwecji. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy konkurują ze sobą w różnych konkurencjach, w których liczy się spryt, sprawność i szczęście. Z zabawy za każdym razem odpada osoba, która jako ostatnia wykona dane zadanie. Format nie przewiduje udziału prowadzącego.

Polska wersja teleturnieju powstaje z okazji 10-lecia istnienia na rynku stacji TTV (kanał został uruchomiony 2 stycznia 2012 roku). Powstaną dwie edycje projektu, z czego pierwszą nadano z udziałem celebrytów - najbardziej znanych twarzy TTV. Wystąpili w niej m.in. Przemysław Kossakowski, Malwina Wędzikowska, Dominik Strzelec, Dagmara Kaźmierska, Sylwia Bomba, Mateusz Borkowski i Jan Pirowski

Drugi sezon wiosną 2022 roku

W drugiej edycji, która trafi do ramówki stacji wiosną 2022 roku, pojawią się wyłonieni w castingach zwykli uczestnicy. Drugi sezon został nagrany w grudniu ub.r.

Za produkcję „99 - gra o wszystko” odpowiada GPlus Production.

Dołącz do dyskusji: „99 - gra o wszystko” hitem TTV

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Halina
Ciekawe jakie wyniki w tym pasmie miały główne stacje.
odpowiedź
User
Rety
To był lider jeśli chodzi o wszystkie stacje
odpowiedź
User
Lol
Dali czadu. Dobry format. Dobry czas. Dobrze zrobione. brawo TTV!
odpowiedź