4 Publicity wypromuje markę Blow
Agencja 4 Publicity pozyskała nowego klienta - markę Blow, która jest znana z samochodowych urządzeń multimedialnych. Obecnie zaś wchodzi na rynek smartfonów.
Agencja zadba o media relations, wizerunek publiczny klienta oraz komunikację w internecie.
- Wprowadzenie naszego nowego smartfona chcieliśmy powierzyć agencji, która świetnie zna się na rynku nowych technologii, a jednocześnie nadal podchodzi innowacyjnie do kwestii komunikacji produktowej. Wierzę, że doświadczenia 4 Publicity przełożą się na wzrost rozpoznawalności naszej marki wśród użytkowników smartfonów - informuje Radosław Leszek, współwłaściciel firmy Prolech i twórca marki Blow.
Za prowadzenie z ramienia agencji będzie odpowiedzialna Izabela Idzikowska.
Umowę podpisano na czas określony.
Dołącz do dyskusji: 4 Publicity wypromuje markę Blow