ZTE wraca z ofertą smartfonów, zatrudnia 4 Publicity
Firma ZTE podpisała umowę z agencją 4 Publicity na długookresową współpracę na rynku polskim, szczególnie w kontekście ponownego wprowadzenia smartfonów do swojej oferty.
Chiński producent smartfonów i dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, po ponad 10 latach przerwy, powrócił do współpracy z 4 Publicity.
Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym – tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów, influencer marketing.
W ramach umowy 4 Publicity zajmuje się również prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie.
- 2023 rok stanowi dla naszej marki istotny kamień milowy na drodze do wzrostu naszej pozycji rynkowej, wynikającej z potencjału, na który składają się routery oraz smartfony wszystkich 4 marek: Axon, Blade, Nubia i Redmagic. W związku ze sprzyjającymi uwarunkowaniami rynkowymi, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojej oferty o smartfony - planujemy wprowadzić na początek aż 8 nowych modeli telefonów z serii Blade oraz kilka flagowych modeli marki Redmagic. Wierzymy, że profesjonalnie prowadzona komunikacja jest niezbędna do zbudowania właściwego obrazu marki w oczach klientów i dotarcia do świadomości potencjalnych konsumentów – powiedział Jacek Koba, dyrektor sprzedaży i marketingu w ZTE Polska.
Z ramienia agencji klienta obsługują: Dominika Łabędź oraz Magdalena Cieślak.
Dołącz do dyskusji: ZTE wraca z ofertą smartfonów, zatrudnia 4 Publicity