4 Publicity odpowiada za kreowanie wizerunku marki DGM
Agencja 4 Publicity rozpoczyna współpracę z firmą DGM Distribution, dystrybutorem tabletów, laptopów, głośników i akcesoriów. Zadba o promocję marki na rynku, działania wizerunkowe, testy redakcyjne oraz prowadzenie mediów społecznościowych.
Do zadań agencji należy budowanie pozytywnego wizerunku firmy DGM i jej produktów, oparte na media relations, wysyłce produktów do testów redakcyjnych, organizacji konkursów, cross-promocji oraz udziale marki w eventach tematycznych. 4 Publicity zajmie się również prowadzeniem profilu na Facebooku oraz przygotowaniem spójnej kampanii promocyjnej dla produktów marki DGM.
Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Magdalena Gładysz. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Agencja 4 Publicity specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży nowych technologii.
Dołącz do dyskusji: 4 Publicity odpowiada za kreowanie wizerunku marki DGM