180heartbeats + Jung v. Matt zareklamuje Veedo.pl
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamującej Veedo.pl, serwis z treściami wideo uruchomiony właśnie przez Grupę TVN.
Działający od zeszłego tygodnia Veedo.pl zawiera klipy prezentujące talenty i zainteresowania internautów, a także krótkie materiały ze stacji telewizyjnych i innych mediów (więcej na ten temat).
Kampania reklamująca Veedo.pl zacznie się w najbliższych tygodniach. Jej motywem przewodnim będą interaktywne stickery, za pomocą których użytkownicy mogą oceniać i wyrażać swoje uczucia do materiałów wideo dostępnych w serwisie.
Akcja będzie prowadzona w internecie, telewizji, na outdoorze i poprzez działania ambientowe.
180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada za strategię i kreację kampanii. Nie podano, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v. Matt zareklamuje Veedo.pl