Magdalena Kozanowska i Radosław Smorga z awansami w 180heartbeats + Jung v. Matt
Magdalena Kozanowska awansowała na stanowisko v-ce president, chief operations officer & partner, natomiast Radosław Smorga obejmuje pozycję chief growth officer & partner w agencji kreatywnej 180heartbeats + Jung v. Matt. Do zespołu executive partners dołączyli Kamil Caliński, Agnieszka Gozdek i Michał Sęk.
Magdalena Kozanowska dotychczas pełniła funkcję managing director agencji. W ramach nowych obowiązków na stanowisku chief growth officer & partner jest odpowiedzialna za strategiczny rozwój usług, zarządzanie relacjami z klientami, a także operacyjne funkcjonowanie agencji.
Ma optymalizować procesy biznesowe oraz projektowe. W ramach zarządu agencji ma wyznaczać również cele strategiczne i plany biznesowe.
Radosław Smorga (wcześniej business development director & partner) w nowej roli chief growth officer & partner, jest odpowiedzialny za strategię rozwoju biznesu, jego kondycję i wzrost.
Smorga odpowiada także za budowanie relacji z wybranymi polskimi i zagranicznymi klientami. Ponadto wdraża strategiczne myślenie o poszerzaniu usług świadczonych przez agencję.
Powiększy się executive partners team 180heartbeats + Jung v. Matt
Executive partners team 180heartbeats + Jung v. Matt tworzą: Agnieszka Gozdek (strategy director & partner) - definiuje strategiczne kierunki rozwoju marek i ich komunikacji; odpowiada za zespoły strategii oraz social media. Michał Sęk (executive creative director & partner) - lider zespołów kreacji i designu, odpowiada za jakość idei kreatywnych oraz ich egzekucję. Kamil Caliński (chief events officer & partner) - odpowiada za koncepcje i realizację usług z zakresu tworzenia doświadczeń dla marek.
Niebawem executive partners Team wzmocni się o nowego partnera, którego rolą będzie zarządzanie kompetencjami technologicznymi agencji oraz wdrażanie innowacji w marketingu.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Kozanowska i Radosław Smorga z awansami w 180heartbeats + Jung v. Matt