1,4 mln widzów „Rozmów w toku”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Pierwsze odcinki nowej serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” obejrzało średnio 1,41 mln widzów, co dało TVN trzecie miejsce w grupie wszystkich widzów i pierwsze w grupie 16-49. W tym sezonie program zyskał nowe studio i oprawę graficzną.
Nowe odcinki „Rozmów w toku” nadawane są w TVN od 9 lutego br. w dni powszednie o godz. 16.00. Pierwsze pięć odcinków nowej serii obejrzało średnio 1,41 mln osób, co przełożyło się na 13,95 proc. udziału w grupie 4+ i 17,87 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi w zeszłym tygodniu wyemitowany został 9 lutego br. Przyciągnął on przed ekrany 1,53 mln osób.
Topowe odcinki „Rozmów w toku”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR% |
|
09-02-2015 |
1 534 527 |
14,60% |
10-02-2015 |
1 532 641 |
15,09% |
11-02-2015 |
1 474 111 |
14,32% |
Dla porównania, w całym sezonie jesiennym (w okresie od 1 września do 28 listopada ub.r.) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,12 mln widzów przy udziale wynoszącym 14,04 proc. w grupie 4+ i 16,49 proc. w 16-49.
W paśmie nadawania programu TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku. Pierwszy jest Polsat z udziałem na poziomie 16,70 proc., emitujący w tym czasie „Wydarzenia”, „Prognozę pogody”, „Interwencję” oraz „Malanowskiego i partnerów”. Przed TVN plasuje się jeszcze TVP1 (15,84 proc.; „Wspaniale stulecie”). Natomiast zdecydowanie słabiej wypada TVP2 (3,98 proc.; „Panorama”, seriale).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest już liderem rynku, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka oraz Dwójka.
Widownia talk-show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat |
1 684 594 |
16,70% |
14,05% |
TVP1 |
1 597 391 |
15,84% |
8,80% |
TVN - RWT |
1 407 144 |
13,95% |
17,87% |
TVP2 |
401 933 |
3,98% |
4,55% |
„Rozmowy w toku” oglądać można w dni powszednie o godzinie 16.00 na antenie TVN. Od 9 lutego br. program ma nowe studio i oprawę graficzną (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów „Rozmów w toku”. TVN liderem w grupie komercyjnej