Portal Onet.pl 3 czerwca na specjalnej uroczystości świętował swoje piętnaste urodziny. Impreza odbyła się w warszawskim klubie Soho Factory.
Eric Schmidt, prezes rady Google, podczas spotkania z premierem Donaldem Tuskiem, omówił plan uruchomienia w Warszawie Google Campus, nowoczesnego ośrodka dla startupów technologicznych. Warszawski Campus zostanie otwarty w pierwszej połowie 2015 r.
Portal Kobieta wp.pl ma już pięć lat. Z tej okazji w butiku Paprocki& Brzozowski zorganizowano mini przyjęcie urodzinowe, na które zaproszono dziennikarzy, stylistów i współpracowników portalu. Nie zabrakło także właścicieli butiku - Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego.
Edyta Górniak, Anna Mucha, Katarzyna Cichopek, Małgorzata Socha, Szymon Majewski i Edyta Herbuś zostali nagrodzeni statuetkami TOP TEN. Zaocznie przyznano je także Agnieszce Chylińskiej, Dodzie, Kindze Rusin i Krzysztofowi Ibiszowi. Gwiazdy wyróżnienia te otrzymały za największą częstotliwość pojawiania się na łamach portalu Plejada. Gala wręczenia nagród odbyła się w czwartek 12 maja br. w warszawskim Bank Clubie.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 6 listopada 2014 r. podczas gali MIXX Awards nagrodził najlepsze kampanie reklamowe w internecie. Najlepszą kampanią ostatnich 12 miesięcy – otrzymała statuetkę Best in Show - została “Zwrotka” Żywca autorstwa agencji GONG. Kampania ta otrzymała także nagrodę Innovation Awards - przyznaną po raz pierwszy przez IAB Polska. Tytuł Człowieka Roku zdobył Michał Brański, Agencją Roku po raz drugi z rzędu został VML Poland, Domem Mediowym - Havas Media, Marketerem Roku – mBank. Galę rozdania nagród poprzedziła konferencja MIXX dotycząca efektywności kampanii reklamowych online.
Podczas konferencji w warszawskim Instytucie Wzornictwa Przemysłowego zaprezentowano nową identyfikację wizualną portalu Onet.pl. W spotkaniu wzięli udział prezes Grupy Onet Łukasz Wejchert, dyrektor marketingu Marcin Skowroński i dyrektor portalu Onet.pl Jarosław Grabowski.
18. listopada br. w klubie M25 w Warszawie odbyła się impreza zorganizowana z okazji 10-ciu lat działalności grupy ARBO w Polsce.
Netia zaprezentowała nową identyfikację wizualną i strategię swojej marki. Firma będzie prowadzić komunikację reklamową w oparciu o motyw Instytutu Netii.
2 grudnia o godzinie 16.50, programem #dziejesięnażywo prowadzonym przez Macieja Orłosia, rozpocznie nadawanie telewizja WP. Kanał będzie dostępny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.
Redaktor naczelną Confashion Magazine jest dyrektor strategiczna agencji marketingu i PR SpinHouse, Dorota Zielonka, z wykształcenia również projektant mody, a stanowisko dyrektora artystycznego objęła fotograf związana zawodowo ze studiem MAKATA Antonina Dolani.
Jeżeli Państwa firma jest zainteresowana współpracą z serwisem Galeria portalu Wirtualnemedia.pl,
to wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres:
admin@wirtualnemedia.pl