SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Znamy się na elektronice” - Partner AGD RTV reklamowany przez Opcom

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na kreatywno-strategiczną obsługę sieci sklepów Partner AGD RTV. Umowę podpisano bezterminowo.

W ramach współpracy agencja stworzyła koncepcję działań, która jest obecnie wdrażana. Jest ona oparta na haśle „Znamy się na elektronice” stosowanym w wielu wariantach dotyczących różnych urządzeń.

Komunikacja przygotowana przez Opcom obejmuje przede wszystkim BTL: wystrój sklepów stacjonarnych, materiały POS, billboardy i gazetkę sprzedażową.

Dołącz do dyskusji: „Znamy się na elektronice” - Partner AGD RTV reklamowany przez Opcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl