„#ZjawiskowaKsiezniczka” - Littlemooonster96 promuje nową maskarę Maybelline New York (wideo)
Rozpoczęła się kampania promująca nową maskarę Maybelline New York - Lash Sensational Luscious. Bohaterką akcji, za koncepcję i realizację której odpowiedzialna jest agencja Kamikaze, jest influencerka internetowa Littlemooonster96.
W kampanii „#ZjawiskowaKsiezniczka” postawiono na trend nowoczesnej księżniczki, czyli dziewczyny przebojowej i silnej, której jednocześnie zależy na perfekcyjnym wyglądzie. Jej atrybutem jest stylowy gadżet – zamknięta w eleganckim opakowaniu maskara.
Maskara Lash Sensational Luscious ma zapewniać rzęsom precyzyjne rozdzielenie i doskonałą objętość. - Produkty z gamy Lash Sensational są rozpoznawalne i cenione przez polskie konsumentki, dlatego po dołączeniu do gamy nowości - maskary Lash Sensational Luscious - zdecydowaliśmy się na jej promocję. Polki pokochały naszą pierwszą maskarę w gamie Lash Sensational, więc mamy nadzieję, że Luscious zrobi na nich podobne wrażenie - mówi Daria Rudnik, product manager Maybelline New York.
Bohaterką akcji jest Littlemooonster96, która dla Maybelline jest uosobieniem współczesnej, zjawiskowej księżniczki. Influencerka promuje akcję i produkt na swoich profilach na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.
Główną osią działań jest konkurs #zjawiskowaksiezniczka, odwołujący się do idei kobiecej przyjaźni. Konkurs nakłania kobiety do dzielenia się tym ekskluzywnym doświadczeniem z przyjaciółkami.
W jednej z zakładek na stronie maybelline.pl można nominować przyjaciółkę, którą uważa się za zjawiskową księżniczkę, oraz walczyć o zestawy kosmetyków Maybelline New York dla siebie i dla niej.
Agencja Kamikaze odpowiedzialna była także za stworzenie kreacji do kampanii performance, w tym dla remarketingu. Odrębne projekty powstały dla formatów display. Wsparcie dla działań reklamowych zapewnia globalny spot telewizyjny.
„#zjawiskowaksiezniczka” to trzecia akcja po m.in. „#makedreamhappen”, jaką tego lata agencja Kamikaze realizuje wspólnie z marka Maybelline New York Polska.
Dołącz do dyskusji: „#ZjawiskowaKsiezniczka” - Littlemooonster96 promuje nową maskarę Maybelline New York (wideo)