Zenith obronił budżet mediowy Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska, producent takich piw, jak Tyskie, Lech, Książęce zdecydowała się przedłużyć dotychczasową współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Group).
Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Kolejny raz, decyzja została podjęta bez przetargu, na bazie przedstawionej oferty i oceny dotychczasowej wpółpracy.
Zenith zaczął planować i kupować media do kampanii marek Kompanii Piwowarskiej w 2016 roku. Agencja ta odpowiada też za strategię komunikacji, dotyczy to zarówno obsługi w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych.
- Partnerstwo w biznesie jest jednym z naszych kluczowych priorytetów we współpracy. Determinuje ono to, że wspólnie patrzymy na cele, ale przede wszystkim, w jakim stylu. I właśnie te dwie istotne strony partnerstwa są głównymi punktami, które bierzemy pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, z kim chcemy budować przyszłość. Decyzja o przedłużeniu współpracy z Zenith opierała się zarówno na sferze merytorycznej, jak i ludzkiej. Pracujemy z zespołem, który wspiera nas przy nawet najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych projektach - mówi Anna Bielecka-Bochenko, integrated communication manager w Kompanii Piwowarskiej.
Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, communications & business director.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Zenith obronił budżet mediowy Kompanii Piwowarskiej