SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Groupe uruchamia pierwszą agencję kreatywną tylko dla handlu

Publicis Groupe w Wielkiej Brytanii uruchamia LeShop – swoją pierwszą agencję kreatywną specjalizującą się w budowaniu marek w sektorze handlu.

Oferta LeShop obejmuje aktywację marki, doświadczenie detaliczne i marketing wielokanałowy. Ma pomagać klientom bezproblemowo zintegrować markę i handel. “Nowa agencja dąży do tego, aby marki były nie do pominięcia, gdziekolwiek i kiedykolwiek zostanie podjęta decyzja o zakupie, aby napędzać wzrost zarówno wartości marki, jak i wyników komercyjnych dla klientów” - napisano w komunikacie.

LeShop wywodzi się z agencji Publicis Poke, ma na starcie zespół ponad 80 specjalistów pracujących dla 20 marek. Nowa agencja ma biura w Londynie i Dublinie, a wśród jej klientów znajdują się BT:EE, Nomad Foods i OVO.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Działem kreatywnym będzie kierować Amanda Farmer. Od czasu dołączenia do Publicis Poke w 2022 r. kierowała ofertą handlową agencji jako chief client officer. Podczas pełnienia tej funkcji osiągnęła imponujący wzrost, zwiększyła przychody i podwoiła wielkość swojego zespołu. Przed dołączeniem do Publicis Groupe UK, Farmer była chief client officer w 'The Pharm' (WPP), po pięciu latach w VMLY&R (obecnie VML), ostatnio jako managing director.

Do Amandy Farmer dołączyli: Mark Jenkins jako chief strategy officer, Gabriela Lungu jako chief creative officer i Maria McDowell jako operations director. Wszyscy współpracowali ze sobą od 2023 roku nad uruchomieniem agencji LeShop. 

Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe uruchamia pierwszą agencję kreatywną tylko dla handlu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl