Żarówka PR i Marketing zmienia nazwę na Lightscape
Po siedmiu latach działania agencja public relations Żarówka PR i Marketing zmienia nazwę na Lightscape. Wprowadza też poszerzoną ofertę i nową strategię.
Nowa nazwa i identyfikacja wizualna są zwieńczeniem zmian, które zachodziły w firmie od kilku lat. Agencja ma swój oddział w Warszawie i w Łodzi, jednak realizuje projekty dla klientów z całej Polski, a także w ramach kontraktów zagranicznych. Świadczy usługi z zakresu PR, wdrażania strategii marketingowych, obecności w mediach społecznościowych, prowadzi szkolenia menedżerskie i realizuje produkcje filmowe. Wykonuje także sesje zdjęciowe i kreacje graficzne. Eventy organizuje kompleksowo.
- Z sukcesami realizujemy ogólnopolskie kampanie marketingowe i społeczne, projekty z zakresu wideomarketingu czy digital i social media. Działamy według własnego pomysłu, nie w ramach utartych schematów - opisuje Joanna Berlińska, CEO agencji Lightscape.
Nazwa Lightscape oznacza krajobraz z horyzontem bez granic (konotacja z ang. landscape), szerokie postrzeganie powierzonych zadań, ale także „przylądek świateł” (z ang. lights cape), gdzie indywidualne podejście, kreatywne - niestandardowe pomysły oraz autorskie rozwiązania to podstawa dobrej komunikacji.
Wśród klientów agencji są m.in. Expander Advisors, GFT Poland, Związek Firm Doradztwa Finansowego, Idea Bank i Getin Leasing Bank.
Dołącz do dyskusji: Żarówka PR i Marketing zmienia nazwę na Lightscape