Żabka jak Starbucks. Klienci, którzy przyjdą z własnym kubkiem zapłacą za kawę o 1 zł mniej
Sieć sklepów Żabka rozpoczęła promocję, w której oferuje klientom tańszą kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we własnym kubku, z którym przyjdą do sklepu. Klienci każdorazowo oszczędzą 1 zł przy zakupie dowolnego gorącego napoju. Akcja potrwa do 14 września.
Według najnowszych badań Café Monitor 2022 ARC Rynek i Opinia, dotyczących zwyczajów związanych ze spożyciem kawy w Polsce, Żabka plasuje się pośród trzech najczęściej wymienianych miejsc, do których można się udać, aby wypić kawę.
Z analiz sprzedażowych sieci wynika, że klienci Żabki najczęściej sięgają po caffé latte, a ulubioną porą zakupu w tygodniu jest 8:00-9:00 oraz 11:00-12:00 w trakcie weekendu.
Zobacz: Napoje Hemp Tea Energia już dostępne w Żabce, premierze towarzyszy konkurs
Tańsza kawa we własnym kubku
– W Żabce promujemy odpowiedzialne zachowania i wspieramy klientów w podejmowaniu świadomych i dobrych decyzji. Dlatego zachęcamy do przychodzenia do Żabki po kawę z własnymi kubkami. Są one jednym z rozwiązań, dzięki którym możemy mieć bezpośredni wpływ na minimalizację produkcji odpadów. Promocyjna cena jest dodatkową zachętą do tego, aby możliwość zamówienia kawy we własnym kubku powoli stawała się dobrym przyzwyczajeniem – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu w Żabka Polska.
Promocja „Z Twoim kubkiem płacisz 1 zł mniej” obejmuje wszystkie gorące napoje takie jak: espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino, herbata, czekolada. Akcja nie obowiązuje w autonomicznych sklepach Żabka Nano.
Zobacz: Nowa akcja Żabki. Rabat na piwo za oddawane butelki zwrotne
Żabka ma już w całej Polsce 8500 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Żabka jak Starbucks. Klienci, którzy przyjdą z własnym kubkiem zapłacą za kawę o 1 zł mniej