Za litr napoju Coca-Cola filmy za darmo na iplex.pl
W ramach akcji Coca-Cola i iplex.pl, przez ponad 2 miesiące, będzie mozna wymieniać kody spod nakrętek promocyjnych napojów litrowych na hity filmowe ze specjalnej kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, obejmującej 80 tytułów.
W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, Coca-Cola rozpoczyna nową promocję, dzięki której konsumenci, którzy zakupią napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w litrowych opakowaniach, będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl.
Konsumenci, aby obejrzeć film, powinni w serwisie Zapunktowani.pl wymienić kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu, gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola na serwisie iplex.pl. Można również wysłać sms pod numer 71017 , wpisując kod spod nakrętki opakowania w treść wiadomości. Kod dostępu, umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, otrzymamy wówczas sms-em. Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu na iplex.pl, a wybrany film można oglądać przez cały okres promocji, nieograniczoną ilość razy. W ramach usługi, dostępnych będzie 67 fabuł i jeden trzynastoodcinkowy serial (The Leverage – Uczciwy przekręt).
Promocja potrwa od 15. lipca do 30. września 2010 r.
Akcja wspierana będzie kampanią w internecie (m.in. Onet.pl, Google i Gadu-Gadu) oraz w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson.
Media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania w internecie prowadzi agencja K2 Internet, a materiały POS przygotowała agencja Edelweiss. Za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: Za litr napoju Coca-Cola filmy za darmo na iplex.pl
KUP 1l coli a dostaniesz za DARMO
jakie to DARMO k*** mac ??