Xenna Balance w nowej kampanii przekonuje, że przynosi "ulgę na dłużej"
Pod hasłem „Ulga na dłużej” ruszyła kampania promująca wariant na przewlekłe zaparcia Xenna Balance marki USP Zdrowie. Przygotowała ją agencja FCBBridge2Fun.
Nowa komunikacja dedykowana jest osobom cierpiącym na zaparcia przewlekłe. Xenna Balance dzięki połączeniu nowoczesnego makrogolu z elektrolitami, nawadnia i reguluje pracę jelit2.
Dzięki zastosowaniu Xenny Balance życie zarówno bohaterki spotu, jak i wielu innych kobiet przestaje kręcić się wokół problemu zaparcia.
Nowy spot ma wzmocnić świadomość tej nowoczesnej terapii, a ulga na dłużej od zaparć zachęcić osoby z tym problemem do jej wypróbowania i umocnić Xennę na pozycji lidera kategorii zaparć.
Spot zrealizowała agencja FCBBridge2fun, za produkcję odpowiadał Selfish3.
Dołącz do dyskusji: Xenna Balance w nowej kampanii przekonuje, że przynosi "ulgę na dłużej"