"X Factor", "Tylko muzyka" czy "Bitwa na głosy? Kto wygrał?
Zadebiutowały muzyczne show TVP 2, Polsatu oraz TVN. Największą widownię zgromadził premierowy odcinek programu „X Factor”. „Tylko muzykę” i „Bitwę na głosy” oglądało niemal tyle samo osób.
„Bitwa na głosy”, emitowana w sobotę o 20.05, przyciągnęła średnio 3,83 mln widzów, zapewniając Dwójce 24,98 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,23 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Z kolei nadawany w Polsacie show „Tylko muzyka. Must be the music” zainteresował 3,81 mln widzów. Format zanotował 24,58 proc. udziału w 4+ oraz 30,72 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Zarówno Dwójka jak i Polsat były w paśmie swoich programów liderami rynku. Formaty miały bowiem różną długość. I tak w paśmie „Must be the music”(20.00 – 21.25) - „Bitwę na głosy” śledziło 3,25 mln widzów (wobec 3,81 mln widzów Polsatu), zaś w całym paśmie nadawania show Dwójki (20.05 – 21.45; 3,83 mln widzów) Polsat przyciągnął 2,89 mln osób.
BITWA NA GŁOSY – KONKURENCJA | |||
Stacja | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
TVP2 | 3 829 126 | 24,98% | 22,23% |
POLSAT | 2 889 198 | 18,85% | 23,66% |
TVP1 | 2 548 631 | 16,63% | 13,94% |
TVN | 1 422 251 | 9,28% | 10,73% |
TYLKO MUZYKA – KONKURENCJA | |||
Stacja | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
POLSAT | 3 805 106 | 24,58% | 30,72% |
TVP2 | 3 252 807 | 20,99% | 17,90% |
TVP1 | 2 692 566 | 17,38% | 13,94% |
TVN | 1 476 334 | 9,53% | 10,78% |
Z kolei emitowany w niedzielę „X Factor” zainteresował średnio 4,44 mln widzów, zdobywając dla TVN 24,38 proc. udziału w grupie 4+ oraz 31,74 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Grupa 4+ | (16 - 49) | ||
OPIS | Start time | AMR | SHR % | SHR % |
BITWA NA GLOSY cz1 | 20:05:59 | 3357528 | 21,51% | 18,69% |
BITWA NA GLOSY cz2 | 20:57:53 | 4254814 | 28,23% | 25,31% |
średnio | 3829126 | 24,98% | 22,23% | |
TYLKO MUZYKA | 20:03:10 | 3805106 | 24,58% | 30,72% |
X FACTOR | 20:00:54 | 4441131 | 24,38% | 31,74% |
Liderem rynku w trakcie emisji show "X Factor" w grupie 4+ była jednak TVP 1, emitująca głównie nowe odcinki serialu „Ranczo”(ponad 6,5 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Na trzecim uplasował się Polsat (1,990 mln widzów) a na czwartym TVP2 (1,917 mln widzów).
X-FACTOR– KONKURENCJA | |||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
TVP1 | 6 562 448 | 36,17% | 29,33% |
TVN | 4 441 131 | 24,38% | 31,74% |
POLSAT | 1 990 095 | 10,97% | 12,30% |
TVP2 | 1 917 578 | 10,57% | 10,45% |
Dołącz do dyskusji: "X Factor", "Tylko muzyka" czy "Bitwa na głosy? Kto wygrał?