Wzrost popularności wideo online
Wideo online zanotowało wysoki wzrost popularności w ciągu ostatniego roku wśród Amerykanów - wynika z badania firmy Magid Media Futures, przeprowadzonego pod koniec marca 2007.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba codziennego oglądania klipów wideo online zwiększyła się O 56 procent. O ile w 2006 roku 9 procent amerykańskich internautów w wieku 12-64 lat oglądało wideo online codziennie, to w obecnym wskaźnik ten wzrósł do 14 procent.
Zwiększyła się również liczba użytkowników oglądających wideo online przynajmniej raz w tygodniu - z 44 do 52 procent.
Wśród mężczyzn w wieku 18-24 lat, 35 procent ogląda teraz wideo online codziennie, a 80 procent przynajmniej raz w tygodniu. Najniższy wskaźnik oglądania wideo online przynajmniej raz w tygodniu zanotowano u kobiet w wieku 55-64 lata (39 procent).
We wszystkich sklasyfikowanych grupach wiekowych większość regularnie oglądających klipy wideo w Internecie stanowią mężczyźni.
Dołącz do dyskusji: Wzrost popularności wideo online