Wykładziny w drugiej części kampanii Komfortu „3 x tak” (wideo)
Rusza druga odsłona kampanii reklamowej sklepów meblowych Komfort pod hasłem „3 x tak”. Akcję, w której promowane są wykładziny, firma przygotowała wspólnie z domem mediowym Starlink.
Zgodnie z hasłem akcji i analogicznie do jej pierwszego etapu, są w niej prezentowane trzy typy wykładzin: „Tak tani”, „Tak korzystny” i „Tak zabawna” (czyli wykładzina dla dzieci). W pierwszej odsłonie reklamowane były panele (zobacz szczegóły).
Promocja potrwa do końca sierpnia.
Obecny etap kampanii reklamowej od 1 sierpnia obejmuje telewizję (Polsat, TVN i kanały tematyczne), internet (m.in. serwisy VoD), radio oraz same sklepy Komfort (bannery, plakaty, ekspozytory).
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Wykładziny w drugiej części kampanii Komfortu „3 x tak” (wideo)