Wydawanie 'Wprost Light' zawieszone!
Spółka AWR "Wprost" zdecydowała się na zawieszenie wydawania dwutygodnika "Wprost Light". - Dane jakie otrzymujemy z rynku reklamowego nie pozwalają nam w tej chwili na kontynuowanie tego projektu - mówi Amadeusz Król, prezes AWR "Wprost".
- "Wprost Light" zostaje zawieszony, co oznacza, że przy korzystniejszych warunkach rynkowych nie wykluczamy relaunchu tytułu - dodaje Król.
Tytuł był przygotowywany przez tę samą redakcję co "Wprost", dlatego wydawca nie planuje żadnych zmian personalnych w zespole. Najpopularniejsze rubryki z "Wprost Light" ("Wprost na Weekend", "Policja Mody", "Rozmowa Niepolityczna", "Butik i Uroda"), począwszy od numeru 46., wzbogacą dział "Kultura, Trendy i Style" tygodnika "Wprost", który tym samym zwiększy się o osiem stron, ale jego cena wynosząca 4,90 zł się nie zmieni.
Wydawnictwo zamierza się teraz skoncentrować na serwisach internetowych, które najbardziej dynamicznie rozwijają się pod względem przychodów w całej spółce. AWR "Wprost" jest właścicielem czternastu serwisów: m.in. Wprost.pl, Gover.pl, Pitbul.pl, InfoTuba.pl, Blogbox.com.pl, Psy.pl i WiK.com.pl.
"Wprost Light" pojawił się na rynku pod koniec maja br. i w założeniu miał być lżejszą wersją (rozrywkowo-poradniczo-informacyjną) wersją "Wprost". Początkowo wydawany jako tygodnik po niespełna miesiącu tytuł został przekształcony w dwutygodnik.
Wydawca nie ujawnił nigdy jego sprzedaży egzemplarzowej "Wprost Light" i nie zgłosił pisma do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Natomiast według danych ZKDP średnia sprzedaż tygodnika "Wprost" w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 103 658 egz.
Dołącz do dyskusji: Wydawanie 'Wprost Light' zawieszone!