„Wybieraj pasty świadomie” - uśmiechy internautów w kampanii Sensodyne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa specjalistycznych past do zębów Sensodyne (produkowanych przez GlaxoSmithKline) oparta na internetowym konkursie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wybieraj pasty świadomie”, przygotował i realizuje MediaCom Warszawa.
W ramach kampanii do 8 sierpnia internauci mogą na stronie wybierajpastyswiadomie.pl przesyłać zdjęcia swoich uśmiechów. Następnie powinni zachęcać swoich znajomych z Facebooka, żeby spróbowali rozpoznać ich uśmiech. Osoby, których uśmiechy zostaną najwięcej razy rozpoznane, wygrają aparaty fotograficzne (z funkcją wykrywania uśmiechu). Dodatkowo przyznanych zostanie tysiąc zestawów produktów do higieny jamy ustnej Sensodyne. Ponadto najpopularniejsze zdjęcia z uśmiechami znajdą się we wrześniu na wielkoformatowej reklamie w centrum Warszawy.
Celem akcji jest zachęcenie konsumentów do odwiedzenia aptek i wybrania wspólnie z farmaceutą specjalistycznych past do zębów.
Konkursowi towarzyszą reklamy w telewizji, internecie i aptekach (niestandardowe materiały BTL).
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za koncepcję i organizację konkursu oraz kreację reklam odpowiada - jego dział MediaCom Beyond Advertising.
Dołącz do dyskusji: „Wybieraj pasty świadomie” - uśmiechy internautów w kampanii Sensodyne (wideo)