„Wszystkie kolory beztroski” - dzieci reklamują farby Dulux EasyCare (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży farb Dulux EasyCare (produkowanych przez AkzoNobel Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wszystkie kolory beztroski”, przygotowały agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
Reklamy Dulux EasyCare pokazują, że małe dzieci podczas beztroskich zabaw w domu często brudzą ściany różnymi substancjami. Kampania podkreśla, że promowane farby są plamoodporne - dzięki specjalnej powłoce odpychają wodę i inne płynne zabrudzenia, nie pozwalając im przeniknąć w głąb powierzchni, dzięki czemu usuwanie plam i zabrudzeń ze ścian jest łatwe, a kolory i powłoka powierzchni pozostają długo nienaruszone.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 1 kwietnia w telewizji oraz internecie (reklamy display, aktywności w social media). Nie podano, jak długo potrwa.
Za kreację reklam i działania w internecie odpowiada agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Wszystkie kolory beztroski” - dzieci reklamują farby Dulux EasyCare (wideo)