Wrodzony krytycyzm jest konieczny - przekonuje w kampanii Zamek Ujazdowski w Warszawie
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) rozpoczęło kampanię, w której zachęca do odwiedzenia tej instytucji. Przekonuje też warszawiaków, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej.
Kampania obejmuje prasę, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej na ulicach Warszawy .
- Naszą akcją chcemy uzmysłowić warszawiakom, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej. Każdy ma prawo do własnej opinii na temat tego, co zobaczył. Dzięki niemu galeria staje się miejscem poszukiwania i odkrywania - powiedział Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.
Koncepcja kampanii bazuje na kontekstowych, krytycznych, przykuwających uwagę prawdziwością przekazu i wywołujących uśmiech cytatach, z którymi każdy może się identyfikować. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała kilkadziesiąt wersji kreacji reklamowych. Każda z nich zawiera inny cytat ale wszystkie łączy wezwanie: „Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku”.
Kampania outdoorowa prowadzona jest w Warszawie na chodnikach, w przejściu podziemnym, w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych oraz w galerii handlowej.
W przypadku prasy kampania będzie realizowana między innymi w „Polityce”. Formaty internetowe zobaczymy na stronach popularnych portali.
Zaproszenia do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski będą także rozpowszechnianie w formie materiałów BTL.
Dołącz do dyskusji: Wrodzony krytycyzm jest konieczny - przekonuje w kampanii Zamek Ujazdowski w Warszawie