Wpływ blogów na kobiety
W marcu bieżącego roku ponad 1/3 amerykańskich kobiet korzystających z internetu pisała lub czytała blogi internetowe.
Z badania przeprowadzonego przez serwis BlogHer i firmę Compass Partners wynika, że aktywnymi uczestnikami blogosfery było w marcu 36,2 miliona logujących się do sieci kobiet z USA - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
21,1 miliona z nich czytało lub umieściło swój komentarz, a pozostałe 15,1 miliona opublikowało przynajmniej jeden własny post na internetowym blogu.
29 procent badanych czytelniczek blogów stwierdziło, że podjęło decyzję o zakupie danego produktu na podstawie informacji znalezionych na blogu. Jeszcze wyższy wskaźnik - 38 procent - odnotowano tutaj w przypadku kobiet piszących własne blogi.
Blogi mają także odwrotny wpływ: 28 procent badanych czytających i 32 procent piszących stwierdziło, ze na podstawie informacji znalezionych na blogu podjęło decyzję o nie kupowaniu danego produktu.
Najwięcej respondentek - odpowiednio 50 i 41 procent - stwierdziło jednak, że blogi nie mają żadnego wpływu na ich decyzje zakupowe.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wpływ blogów na kobiety