Wizaz stracił 1,5 mln użytkowników przewagi nad Styl.fm, Avanti24.pl i Vogue.pl ze wzrostami
W marcu br. Wizaz.pl po dużym spadku liczby użytkowników stracił sporą część przewagi nad Styl.fm, który osiągnął wzrost o 36 proc. Znacząco zmalały wyniki Elle.pl i sekcji modowo-urodowej Onetu, a wzrosły statystyki Avanti24.pl i Vogue.pl. W czołówce pojawiła się platforma Moment.pl, której właściciel pod koniec ub.r. połączył się z Booksy.
Serwis Wizaz.pl (Edipresse Polska) w marcu br. odwiedziło 3,31 mln internautów, co dało 11,35 proc. zasięgu i pozycję lidera wśród stron o modzie i urodzie - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Styl.fm (Digital Avenue) zanotował 2,43 mln użytkowników i 8,34 proc. zasięgu, Avanti24.pl (Agora) - 2,22 mln użytkowników i 7,63 proc. zasięgu, a Elle.pl (Burda Media Polska) - 2,09 mln odwiedzających i 7,17 proc. zasięgu.
W zestawieniu oprócz Avanti24.pl (magazyn „Avanti” przestał się ukazywać wiosną ub.r.) i Elle.pl są jeszcze trzy witryny tytułów prasowych. Vogule.pl (Visteria) miało 1,29 mln internautów i 4,41 proc. zasięgu, Glamour.pl (Burda Media Polska) - 775 tys. użytkowników i 2,66 proc. zasięgu, a Elleman.pl (Burda Media Polska) - 147,7 tys. użytkowników i 0,51 proc. zasięgu.
Dział Onetu (Ringier Axel Springer Polska) o modzie i urodzie odwiedziło 1,42 mln internautów (co przełożyło się na 4,87 proc. zasięgu), Maxmodels.pl (Grupa Interia-Polsat) - 436,7 tys. (1,5 proc.), a Moment.pl - 467,2 tys. (1,6 proc.).
Właściciel tej drugiej platformy, służącej do umawiania się na wizyty w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, pod koniec ub.r. połączył się z oferującym podobne usługi Booksy. Pod koniec marca, w dniu w którym przedstawiciele rządu ogłosili zamknięcie takich salonów w ramach obostrzeń epidemicznych, Booksy zanotowało tak skokowy wzrost odwiedzalności, że miało problem z działaniem.
Miesiąc do miesiąca Wizaz.pl zanotował spadek liczby internautów o 836,6 tys. (czyli 20,2 proc.), za to liczba użytkowników na Styl.fm zwiększyła się o 644,8 tys. (36 proc.). W efekcie różnica między serwisami zmalała z 2,36 mln do 880,6 tys. użytkowników.
Na Elle.pl ubyło 187,9 tys. internautów (to 8,2 proc. w dół), w dziale modowo-urodowym Onetu - 289,6 tys. (16,9 proc.), a na Glamour.pl - 3,2 tys. (0,4 proc.).
Za to Avanti24.pl zyskało 160,7 tys. internautów (7,8 proc.), a Vogue.pl - 175,6 tys. (15,8 proc.). Maxmodels.pl osiągnęło wzrost o 27,2 tys. użytkowników (6,6 proc.), a Elleman.pl - o 3,2 tys. (2,2 proc.).
Dołącz do dyskusji: Wizaz stracił 1,5 mln użytkowników przewagi nad Styl.fm, Avanti24.pl i Vogue.pl ze wzrostami