Wirtualna Polska zmienia pion lifestylowy: dział Ludzie i Wydarzenia, więcej wideo i nowi redaktorzy prowadzący
Grupa Wirtualna Polska przeorganizowała swój pion serwisów lifestylowych, kierowany przez Paulinę Górską. Pojawił się w nim dział Ludzie i Wydarzenia oraz rozbudowano sekcję wideo.
W dziale Ludzie i Wydarzenia redaktorem prowadzącym została Ingrid Hintz-Nowosad, która w Wirtualnej Polsce pracuje od dwóch lat. Wcześniej była dziennikarką m.in. Radia Gdańsk i „Super Expressu”, sekretarzem redakcji magazynu „Gaga” oraz redaktor naczelną „Słowa Podlasia”.
Pozostałymi działami pionu lifestylowego Grupy Wirtualna Polska są Mężczyzna, Moda, Uroda oraz Kuchnia i fitness. W pierwszym funkcję redaktora prowadzącego serwisu WP Facet objęła Alicja Lipińska. W Wirtualnej Polsce Lipińska pracuje od czterech lat, a przedtem była związana z trójmiejskimi mediami. W dziale Moda redaktor prowadzącą została Aleksandra Nagel, która wcześniej pracowała m.in. w serwisach Plejada.pl i VUMag.pl (jako dziennikarka, redaktor prowadząca i wydawca). Działem Uroda kieruje Aleksandra Kisiel (wcześniej w VUMag.pl i „Elle”), a działem Kuchnia i fitness - Marta Rowicka (przez ostatni rok była redaktorką działu wnętrza w „Dobrych Radach” i działu fitness w „Samym Zdrowiu”).
Nowo utworzoną funkcję wydawcy serwisów lifestyle’owych objęła Karolina Wierzbińska, o czym informowaliśmy pod koniec listopada. Natomiast całym pionem zarządza Paulina Górska, która w Grupie WP (a wcześniej o2) od trzech lat odpowiada też za rozwój serwisów wideo i dystrybucję treści w tym segmencie, a od połowy br. - za przejęte serwisy radiowe Open.fm i Polskastacja.pl.
- Grupa WP w strategii stawia na treści premium oraz wideo. Po sekcji newsowej i biznesowej przeorganizowaliśmy pod tym kątem również lifestyle. Zdecydowaliśmy np. o utworzeniu w strukturze nowego stanowiska: wydawcy serwisów lifestyle’owych. Pozyskaliśmy tu do współpracy Karolinę Wierzbińską. Postanowiliśmy też przebudować działy obszaru, stawiając na ich większą specjalizację oraz wzmocnić je sekcją wideo - wylicza Paulina Górska. To początek zmian. Planujemy intensywny rozwój produktów, chcemy łączyć duży zasięg z wysoką jakością treści, a także rozwijać ofertę reklamową, stawiając m.in. na reklamę natywną i content marketing - zapowiada.
W październiku br. strony lifestylowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 10,34 mln użytkowników i 513,1 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska zmienia pion lifestylowy: dział Ludzie i Wydarzenia, więcej wideo i nowi redaktorzy prowadzący
Czekam jeszcze na dokładna relacje jak pozmieniali jadłospis na stołówce zakładowej. Bedzie to równie ekscytujące co ten powyższy.
Czekam jeszcze na dokładna relacje jak pozmieniali jadłospis na stołówce zakładowej. Bedzie to równie ekscytujące co ten powyższy.