Weber Shandwick zaczęła obsługę Nielsen Audience Measurement w Polsce
Firma badawcza Nielsen Audience Measurement powierzyła swoją obsługę w zakresie public relations agencji Weber Shandwick także na polskim rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas za wszelkie kontakty z mediami i współpracę z dziennikarzami, zarówno w zakresie dostarczania zamówionych do publikacji danych, jak i odpowiedzi na zadawane pytania odpowiadała Aleksandra Boczkowska pracująca na stałe w Nielsen Audience Measurement. Dziennikarze nie mieli też problemu z kontaktowaniem się bezpośrednio z prezes firmy Elżbietą Gorajewską.
Gorajewska jeszcze kilkanaście dni temu komentowała pierwsze krytyczne materiały „Wiadomości” TVP1 na temat badań telemetrycznych realizowanych przez Nielsen Audience Measurement. Odniosła się też do prośby TVP, żeby Nielsen podał kody pocztowe osób z panelu telemetrycznego.
Od co najmniej kilku dni zasady współpracy instytutu z mediami uległy zmianie. Najpierw dowiedzieliśmy się, że zgodnie z nowymi wytycznymi pytania kierowane do prezes Gorajewskiej są przekazywane centrali firmy. W ostatnich dniach z kolei w imieniu Nielsena odpowiedzi udziela agencja public relations Weber Shandwick.
Agnieszka Dziedzic z agencji Weber Shandwick przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że agencja ta zajmuje się globalną obsługą Nielsena w zakresie public relations. - W Polsce dla tego instytutu pracujemy od kilku tygodni - powiedziała Dziedzic.
Na nasze pytanie skierowane bezpośrednio do Nielsena, czy zatrudnienie agencji PR ma związek z ostatnimi atakami Telewizji Polskiej, nie otrzymaliśmy odpowiedzi od firmy.
Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick zaczęła obsługę Nielsen Audience Measurement w Polsce