We „Wprost” rekomendacje kulturalne od znanych ludzi oraz recenzje gier i komiksów
Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) więcej miejsca poświęci kulturze, nie tylko tej w tradycyjnym rozumieniu: obok recenzji filmów i książek, pojawią się omówienia gier czy komiksów. Redakcja ma także uwzględniać cyfrowe kanały dystrybucji kultury.
Najnowszy numer tygodnika „Wprost” ma więcej stron kulturalnych. Rozbudowano dział recenzji, które teraz, zamiast sztywnego podziału na film, książkę i muzykę, obejmują również gry czy komiksy. Wprost dostrzega także nowe cyfrowe kanały dystrybucji kultury: w rubryce „Dostępne jednym kliknięciem” znajdziemy m.in. informacje o animowanej wersji obrazu „Ogród rozkoszy ziemskich” Boscha, którą można zobaczyć na Vimeo. Wśród recenzentów, obok Mariusza Cieślika, Krzysztofa Kwiatkowskiego, Piotra Metza,są m.in. Kamil Śmiałkowski i Dawid Muszyński.
Dział kultury, od września br. kierowany przez Marcina Pieszczyka, został poszerzony o nową kolumnę „To się państwu spodoba”. Na jej łamach znane osoby ze świata kultury będą rekomendować czytelnikom, co warto przeczytać, obejrzeć, czego posłuchać, na co się wybrać. W pierwszej odsłonie nowej kolumny Tomasz Raczek poleca eseje Davida Fostera Wallace, płytę Filipinek i najnowszy film Clinta Eastwooda „Sully” z Tomem Hanksem w roli głównej.
Jak podkreśla p.o. redaktor naczelny „Wprost”, Jacek Pochłopień, zmiany mają sprawić, że na łamach tygodnika swoje miejsce znajdzie nie tylko kultura w jej tradycyjnym rozumieniu, ale zostaną docenione i dostrzeżone również cyfrowe kanały dystrybucji kultury oraz wydarzenia i zjawiska, które do tej pory pozostawały poza zainteresowaniem redakcji. Więcej treści o kulturze ma się pojawić także w serwisie Wprost.pl.
Według danych ZKDP w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 25 075 egz.
Dołącz do dyskusji: We „Wprost” rekomendacje kulturalne od znanych ludzi oraz recenzje gier i komiksów