W cenniku reklamowym TVN najdroższe „Kuchenne rewolucje” i finał „Małych gigantów”
W majowym cenniku reklamowym TVN średnia cena 30-sekundowego spotu jest o 1 proc. niższa niż rok wcześniej. Najdroższe są reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, finałowym odcinku programu „Mali giganci” i niedzielnych „Faktach”.
W maju TVN zakończy emisję wiosennych edycji takich programów, jak „Project Runway”, „Mamy Cię”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” i Mali giganci” oraz serialu „Prawo Agaty”.
Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spot właśnie przy finałowym odcinku „Małych gigantów”, który stacja pokaże 9 maja - będzie on kosztować 56,9 tys. zł (cena bez rabatu dla spotu 30-sek.). To nieco więcej niż w trakcie emisji zwykłego odcinka programu, 2 maja - wtedy cena maksymalna wynosi 50,2 tys. zł. Niewiele mniej kosztować będzie reklama przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” - od 31,1 do 52,2 tys. zł.
Za obecność reklamową przy „Project Runway” marketerzy zapłacą od 25,8 do 34,3 tys. zł, a przy „Mamy Cię” - od 35,6 do 37,9 tys. zł. Reklama przy poniedziałkowym „You Can Dance” to wydatek rzędu 37,3-42,2 tys. zł, a przy programie „Kuba Wojewódzki” - od 26,6 do 28,4 tys. zł. Emisja spotu przy programie „Uwaga!” kosztuje 32,6 tys. zł, a przy „Piekielnym hotelu” - od 24,4 do 30,1 tys. zł.
Spośród seriali najdroższą reklamowo produkcją jest codzienny serial „Na Wspólnej” - tu za reklamę trzeba zapłacić 37,7 tys. zł. Maksymalna cena przy „Prawie Agaty” wynosi z kolei 32,8 tys. zł. Chcący się promować przy nadawanych w niedzielny wieczór serialach reklamodawcy zapłacą 26 tys. zł za reklamę przy „Mąż czy nie mąż” i 27,5 tys. zł przy „Nie rób scen”.
Z kolei emisja spotu w piątkowym paśmie filmowym „Superkino” to wydatek rzędu od 45,1 do 46,1 tys. zł.
Reklamy emitowane przy programie informacyjnym „Fakty” najdroższe są jak zawsze w niedziele - kosztują 46,5 tys. zł. W dni powszednie cena wynosi 43,2 tys. zł. Reklama przy serwisie sportowym w niedziele ma cenę 46,1 tys. zł, a w dni powszednie - 36 tys. zł, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio 45 tys. zł i 35 tys. zł.
W majowym cenniku TVN średnia cena cennikowa jest niższa o 1 proc. od ceny gwarantowanej, który w tym miesiącu wynosi 15 707 zł.
Dołącz do dyskusji: W cenniku reklamowym TVN najdroższe „Kuchenne rewolucje” i finał „Małych gigantów”